sreda, 22. maj 2013

Rožice

Sem šla pogledat kako se je kaj pobelil travnik, ki je bil pred kratkim še v popkih. Je že cvetoč in dišeč. Nadaljevala sem brez določenega cilja, saj je narava v maju in soncu tako zelo vabeča. Tudi markiranih poti ni tod okoli, na planino pa vsekakor pelje pastirska pot, s planine na greben sem nato ulovila novo potko, ki se je včasih malček izgubila, nato pa kar naravnost na vrh. Ni bilo visoko, niti 1800 m ne, tudi širnih razgledov zaradi prihajajoče fronte ni bilo, rožic pa vse polno. Kaj rožic, čisto tapravih aranžmajev in rožnih umetnin, ki se jih nobena cvetličarna ne bi sramovala. Ko sem se vrnila na narcisni travnik, je moj današnji vrh že zagrnila megla.


 











Prav veliko živih obiskovalcev nisem srečala, pa vendar





Neverjetno se mi zdi, da ko tole pišem, tele rožice pokriva konkretna  snežna odeja. Upam, da so dovolj trpežne in bodo preživele. 





















Ni komentarjev:

Objavite komentar