ponedeljek, 18. maj 2015

Vajnež, najvišji vrh Jeseniške občine

Šele popoldan se napotim proti grebenu, in sicer od jezera v Javorniškem Rovtu in čez planini Stamare in Srednica. Niti ne vem kakšno vreme je bilo dopoldan, mene so popoldan spremljali oblaki in celo megla in mi jemali razglede na vse strani. Sem zato toliko bolj gledala pod noge, da nisem pohodila kakšnega čudovitega cvetličnega aranžmaja. Do prečne markirane poti je pot strma, predvsem pa samotna, v vršnem delu tudi razgledna, seveda le, če se oblaki tako odločijo ...















Nekaj malega razgledov z vrha Vajneža proti severovzhodu; od Stola do Vrtače, z grebenom Orlic med njima, ter na Kozjak in Svačico, ki pestujeta Mačensko planino.



Severna podoba Stola
Najvišja v grebenu Orlic: Krkotnik in Celovška špica
Najvišja je Vrtača, levo Svačica, desno dva Jelenčka
Kozjak ali Ovčji vrh
Mačenska planina
Kot že rečeno, rožic vse polno, v različnih združbah, zdaj po celem pobočju ali le v šopku, skrite pod rušjem ali pripete v skali, v zavetju korenine ali suhe trave in zato zgodba še zdaleč ni bila črno-bela.























Vračala sem se čez dno Ride in skozi Medji dol ter mimo jezera, kjer so se račke ravno odločale o pozno popoldanski rekreaciji. Lepo je bilo.

Dno cvetoče Ride 
... in obzidje okrog nje






2 komentarja:

  1. prelepi cvetlični aranžmaji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo! Moram reči, da je za popoldne to kar udarna tura. Lepo kdor zmore in zna!
    Čudovite rožce, prava paša za oči. Najbolj me je navdušil Wulfenov jeglič, ki je najbolj pogost v Karavankah, Julijci ga ne premorejo.

    OdgovoriIzbriši