sobota, 31. avgust 2013

Srednja Ponca

Po dveh tednih gorniške neaktivnosti (o razlogih v nadaljevanju) sem izbrala goro na katero je speljana strma potka iz Tamarja in kjer me že vrsto let ni bilo. Srednja Ponca je pravšnja, da ugotovim v kolikšni meri mi je neaktivnost zamerila moja kondicija in, ali je počitek dobro del mojemu kolenu. Kondicija se potuhne, ker je tura sicer intenzivna, a kratka, koleno pa je zahtevalo mediatorja, ki sliši na ime Nalgasin in tako smo vseh pet ur vsi trije zelo složno delovali.

Iz doline Tamar res že nekaj let nisem naredila ture, nazadnje pred več leti na Jalovec, zato je bila odločitev toliko lažja. Prav Jalovec, ki se dviga nad zatrepom doline, ki jo tvorita dve mogočni gorski verigi, daje dolini tisto magično privlačno podobo, ki naredi nepozaben vtis na slehernega gornika. Tudi tokrat so se prvi sončni žarki že zjutraj dotaknili samo njegovega vrha.

Še sonce mu je posebaj naklonjeno
Nekateri detajli na poti tudi po več deset letih ne spremenijo svoje podobe in ko jih ponovno uzreš, se jih spomniš kakor dobrih starih znancev.


Vrh je namenjen počitku in užitku. Tukaj si dominantni vlogi razdelita že omenjeni Jalovec in Mangart.
Dva velikana in dva grebena iz niza zaželjenih tur

Da je izbrušen kot kristal pravijo oboževalci

Eno najveličastnejših severnih ostenij navpično prepada v dolino Belopeških jezer. Vršna kupola je prepoznavna od koderkoli...

Višja sestra moje današnje Srednje Ponce sliši na ime Visoka Ponca. 


Sedaj pa še o projektih, ki so bili v zadnjih dveh tednih pomembnejši od mojih gora. Najprej smo kuhali marmelado, ker so se slive odločile predčasno dozoreti. Sladkali se bomo celo zimo.


Daleč najpomembnejši dogodek, ki sem mu tudi posvetila največ pozornosti, pa je bil zagovor diplomskega dela našega tamlajšega sina. Svoje delo je opravil navdušujoče in za zaključek se je med drugim spodobilo posladkati z domačimi piškotki.  Peka piškotkov s tem neponovljivim namenom je bila posebna.

Pred pričetkom zagovora

... in čestitke mentorja in članov komisije 

Piškotki, piškotki

Ob šampanjcu pa so teknili obloženi kruhki
  

Ni komentarjev:

Objavite komentar